Gyakori kérdések


Személyesen venném át a játékot, meg kell -e elötte rendelnem?
Igen mindenképpen! Csak így tudjuk kiszámlázni, és így fog befoglalódni Önnek a termék. Másképp sajnos nem tudjuk kiszolgálni.

Át tudom venni a csomagot Budapesten?
Igen! Személyes átvételre a váci boltunkban, és a budapesti csomagátvevőpontunkban is van lehetőség! Kérjük csak akkor jöjjön a megrendelt termékért, ha a csomag összekészítéséről megkapta a visszaigazolást! A 16h óráig leadott megrendelését következő munkanap veheti át! A péntek 16h-tól leadott, a szombati és vasárnap-i megrendeléseket csak kedden tudja átvenni.

Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítás díja utánvéttel egységesen 990 Ft az ország egész területére. Amennyiben bruttó 25.000 Ft felett vásárol webáruházunkban, a szállítás díját cégünk átvállalja!

Mikor érkezik a csomagom?
A futár hétköznap munkaidőben fog jelentkezni.
kb. 9-18.00h -ig.
A futárcégtől fog kapni egy visszaigazoló emailt ahol két lehetőség közül kiválszthatja az Önnek alkalmasabb időpontot a kiszállításra.
Amennyiben hétköznap adta le a rendelését a csomag 24-72 órán belül kell megérkezzen. A pénteken vagy a hétvégén rendelt tételeket legközelebb hétfőn tudjuk legkorábban kiküldeni. A futárnál lévő csomagok kiszállításáról a logisztikai cég (DPD) gondoskodik, ezért percre pontosan nem tudjuk megmondani előre mikor fog odaérni a csomag!

Felhív a futár 10 perccel az érkezése előtt?
A futár akkor fog telefonálni ha a címen nem ért el senkit aki átvenné a csomagot.
Ekkor megbeszélhet vele egy Önnek is alkalmasabb helyet vagy időpontot.

Hogyan kell fizetnem?
Fizetni a futárnak kell átvételkor.

Valóban raktáron van -e a játék amit kinéztem a gyerekemnek?
Az áruház készlete a raktárkészlettel össze van szinkronizálva. Ön csak a raktárkészleten lévő termékeket látja. Ha valami technikai oknál fogva mégsem lenne, mindenképpen értesíteni fogjuk.

Tartalmazzák -e az Áfát az árak?
Igen az áraink bruttó árak.

Kapok -e számlát a csomagról?
Természetesen a számlát mindig a csomagban találja.

Amit a kosárba tettem terméket az biztosan ott marad, és más nem veheti meg?
Nem mert a kosárban lévő termékeit az Ön böngészője tárolja el egy fileban. Így mi nem is látjuk mit tett bele, és a többi vásárló sem. A biztos az, hogyha leadja a megrendelését mert csak így fog befoglalódni Önnek a kívánt termék.

Megoldható -e hogy a rendelésemet csak 2 hét múlva szállítsák ki?
Nem, mert minden rendelést szinte azonnal feldolgozunk, hiszen csak így tudjuk biztosítani a mihamarabbi szállítást. Sajnos nem tudjuk a csomagokat félretenni kívánságok szerint.

Módosíthatom -e a már leadott rendelésemet?
Sajnos már csak törölni tudjuk, és csak addig amíg nem lett feldolgozva. Feldolgozás után már a folyamatot nem tudjuk megszakítani. Amennyiben a kollégák úgy látják, hogy több megrendelése van, akkor lehetőség szerint össze fogjuk vonni, de erre nem tudunk 100% garanciát adni.

Kapok -e garanciát a termékekhez?
Termékeinkre a Polgári Törvénykönyvben meghatározott jótállást vállalunk.

Mennyi a minimálisan rendelhető mennyiség?
Nincs meghatározva.

Lehet -e boltban megvásárolni a termékeket?
Igen a váci boltunkban 400m2-en termékeink megvásárolhatóak. Itt nem a teljes termékpaletta található meg, Amennyiben kifejezetten 1 termék érdekli akkor adja le megrendelését a webáruházban.

Elérhetőség:

14 napos elállási jogomat szeretném gyakorolni, mi a teendőm?

Töltse le az alábbi nyilatkozatot, és jutassa vissza a terméket a központi címünkre postai úton. nyilatkozat letöltése itt